22.1 C
Athens
Τετάρτη, 22 Μαΐου, 2024

Ποιος ξηρός καρπός κόβει την πείνα και βοηθά στο αδυνάτισμα

Must read

Μία καλή ιδέα είναι να ξεκινήσεις μια ισορροπημένη διατροφή που θα είναι προσαρμοσμένη στις καθημερινές σου ανάγκες και τον τρόπο ζωής που ακολουθείς.

Αυτό θα σε βοηθήσει να χάσεις τα περιττά κιλά και να βελτιώσεις την υγεία σου.

Απαραίτητο βήμα είναι να ζητήσεις την συμβουλή ενός ειδικού, αλλά όχι απαραίτητα ενός διατροφολόγου που προωθούν ακόμη εξαντλητικές δίαιτες που μπορεί να αναστατώσουν τον μεταβολισμό σου.

Χρειάζεται υπομονή, αποφασιστικότητα και αφοσίωση, καθώς και η σωστή επιλογή των τροφών που καταναλώνεις. Επιλέγοντας τροφές που είναι χορταστικές και προσφέρουν αίσθηση κορεσμού, μπορείς να ρυθμίσεις την όρεξή σου για περισσότερο φαγητό και, συνεπώς, περισσότερες θερμίδες.

Ένας καρπός που ανήκει σε αυτήν την κατηγορία και μπορεί να λειτουργήσει ως ιδανικό σνακ ή δεκατιανό είναι τα αμύγδαλα. Πρόσφατες επιστημονικές μελέτες έχουν αποδείξει την σημαντική τους συμβολή στην απώλεια βάρους.

Μεταξύ των άλλων, τα αμύγδαλα είναι γεμάτα φυτικές ίνες και περιέχουν ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες λόγω της βιταμίνης Ε που περιέχουν. Αυτές οι ιδιότητες προστατεύουν από το οξειδωτικό στρες που μπορεί να οδηγήσει στη γήρανση των κυττάρων και ακόμα και σε σοβαρές παθήσεις, όπως ο καρκίνος.

Εκτός από τη βιταμίνη Ε και τις φυτικές ίνες, τα αμύγδαλα είναι επίσης πλούσια πηγή μαγγανίου, μαγνησίου και πρωτεΐνης. Είναι επίσης εύπεπτοι υδατάνθρακες.

Όσον αφορά τις θερμίδες, τα αμύγδαλα περιέχουν σχετικά λίγες θερμίδες. Για παράδειγμα, μία μεγάλη χούφτα (περίπου 28 γραμμάρια) περιέχει περίπου 165 θερμίδες.

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο European Journal of Nutrition ανέφερε ότι η κατανάλωση 30 έως 50 γραμμάρια αμυγδάλων ως σνακ μπορεί να επηρεάσει την όρεξη και να ρυθμίσει την πείνα, με αποτέλεσμα να μειωθεί ο συνολικός αριθμός θερμίδων που καταναλώνεις καθημερινά.

Αυτό επιτυγχάνεται καθώς τα αμύγδαλα μπορούν να ισορροπήσουν τις ορμόνες στον οργανισμό.

«Τα άτομα που έτρωγαν αμύγδαλα είχαν 47% χαμηλότερες αποκρίσεις C-πεπτιδίου (το οποίο μπορεί να βελτιώσει την ευαισθησία στην ινσουλίνη και να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη και καρδιαγγειακών παθήσεων) και υψηλότερα επίπεδα του εξαρτώμενου από τη γλυκόζη ινσουλινοτροπικού πολυπεπτιδίου (18% υψηλότερα), της γλυκαγόνης (39% υψηλότερα) και των αποκρίσεων παγκρεατικού πολυπεπτιδίου (44% υψηλότερα)», εξηγεί η επικεφαλής της έρευνας και μέλος της UniSA’s Alliance for Research in Exercise, Nutrition and Activity (ARENA), Dr. Sharayah Carter και συνεχίζει:

«Η γλυκαγόνη στέλνει σήματα κορεσμού στον εγκέφαλο, ενώ το παγκρεατικό πολυπεπτίδιο επιβραδύνει την πέψη που μπορεί να μειώσει την πρόσληψη τροφής. Και στις δύο περιπτώσεις προωθείται η απώλεια βάρους».

Όπως υπογράμμισε όσοι από τους συμμετέχοντες στη μελέτη κατανάλωσαν αμύγδαλα παρατηρήθηκε ότι μείωσαν στο επόμενο γεύμα την ενεργειακή τους πρόσληψη κατά 71 θερμίδες.

Να σημειωθεί ότι άλλες έρευνες έχουν συνδέσει την κατανάλωση αμυγδάλων με μειωμένη χοληστερίνη, χαμηλά επίπεδα αρτηριακής πίεσης, έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα ακόμα και με ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Πως ο σεισμός στην Αταλάντη εξαφάνισε μέρος παραλίας στη Βόρεια Εύβοια!

Αυτοκτόνησε στρατιωτικός, πατέρας 5 παιδιών, μετά από καταγγελία της συζύγου του για ενδοοικογενειακή βία

Νεκρός άνδρας σε πυρκαγιά στο κέντρο της Αθήνας

Η Δυναμική Πορεία του Urban Mining στην Ελλάδα – Το Παρελθόν, το Παρόν και το Μέλλον

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Kalimera-Ellada.gr.. Ακολουθήστε το  Kalimera-Ellada.gr σε InstagramFacebook και Twitter. και LinkedIn.
 
 

Πρόσφατα Νέα

Google NewsΑκολούθησε το Kalimera-Ellada.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Πρόσφατα Νέα