23.2 C
Athens
Τρίτη, 21 Μαΐου, 2024

Νέα Έρευνα – Η διατροφή που μειώνει τη χοληστερίνη έως και 30%

Must read

Με την αλλαγή του χρόνου, πολλοί αναζητούν τρόπους για βελτίωση της υγείας τους μέσω της διατροφής.

Μια πρόσφατη έρευνα, δημοσιευμένη στο περιοδικό «Circulation» της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας, προσφέρει σημαντικές πληροφορίες για όσους επιδιώκουν τη μείωση του κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων.

Κύρια Συμπεράσματα της Έρευνας

  • Σχέση Χορτοφαγικής Διατροφής και Καρδιαγγειακής Υγείας: Η έρευνα αποκάλυψε μια άμεση σχέση μεταξύ χορτοφαγικής διατροφής και μείωσης του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων.
  • Στατιστικά Δεδομένα: Αξιολογήθηκαν τρεις μελέτες με συμμετοχή 210.240 ατόμων. Μέσω ερωτηματολογίων κάθε τέσσερα χρόνια, αναλύθηκαν οι διατροφικές τους συνήθειες.
  • Ευεργετικές Τροφές: Φυτικές πρωτεΐνες (σόγια, όσπρια), τρόφιμα με διαλυτές φυτικές ίνες (βρώμη, κριθάρι, μούρα), ξηροί καρποί, σπόροι, φυτοστερόλες και μονοακόρεστα λιπαρά (αβοκάντο, υγιεινά φυτικά έλαια) συσχετίστηκαν με τη μείωση των επιπέδων χοληστερίνης και τον μειωμένο κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.
  • Διάρκεια της Μελέτης: Η έρευνα διήρκεσε 30 χρόνια, κατά τα οποία καταγράφηκαν 16.917 περιστατικά καρδιαγγειακής νόσου.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι υπήρχε μείωση των επιπέδων χοληστερίνης έως και 30% καθώς και μειωμένος κίνδυνος εμφάνισης τόσο καρδιαγγειακών παθήσεων όσο και εγκεφαλικών επεισοδίων για τα άτομα τα οποία κατανάλωναν ως επί το πλείστον:

Φυτικές πρωτεΐνες (σόγια και άλλα όσπρια). Τρόφιμα με διαλυτές φυτικές ίνες όπως βρώμη, κριθάρι, μούρα, μήλα και εσπεριδοειδή. Ξηρούς καρπούς και σπόρους. Φυτοστερόλες μέσω εμπλουτισμένων τροφίμων. Μονοακόρεστα λιπαρά από αβοκάντο και υγιεινά φυτικά έλαια.

Ποια η καλύτερη διατροφή για την καρδιά μας;

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η χορτοφαγική διατροφή μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των επιπέδων χοληστερίνης και επομένως στην υγεία της καρδιάς.

Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες μειώνουν φυσικά τη χοληστερίνη εν αντιθέσει με τροφές όπως το κόκκινο κρέας ή τα επεξεργασμένα που είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά και αν καταναλώνονται σε τακτική βάση μπορεί να αυξήσουν τα επίπεδά της και να θέσουν σε κίνδυνο την καρδιά.

Τι είναι η χημική δίαιτα, πώς λειτουργεί - Έχει αποτέλεσμα;

Βέβαια η χορτοφαγική διατροφή δεν είναι το μόνο υγιεινό πλάνο διατροφής που μπορούμε να ακολουθήσουμε για γερή καρδιά. Η μεσογειακή διατροφή καθώς και η δίαιτα DASH είναι, σύμφωνα με έρευνες, δύο από τους καλύτερους τύπους διατροφής για την καρδιά μας.

Εν κατακλείδι, ενώ η υγεία της καρδιάς εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως τα επίπεδα άγχους και σωματικής δραστηριότητας, η ποιότητα και η ποσότητα του ύπνου του κάθε ατόμου κτλ., φαίνεται πως η συμπερίληψη περισσότερων τροφών όπως τα όσπρια, οι ξηροί καρποί και τα πλούσια σε φυτικές ίνες φρούτα και λαχανικά στη διατροφή μας είναι μια καλή στρατηγική για την διατήρηση της χοληστερίνης σε φυσιολογικά επίπεδα και την προστασία εντέλει της ίδιας μας της ζωής.

Ρεκόρ Θερμοκρασίας στο Ρίο ντε Τζανέιρο Καταγράφει Ιστορικό Υψηλό 58,5 Βαθμούς Κελσίου!

Απίστευτες απειλές από Ρομά – «Αν γίνει πόλεμος θα σκοτώνω Έλληνες, θα τινάζω μυαλά αστυνομικών»

Δείτε τα τριήμερα και τις αργίες του 2024 – Πότε πέφτει το Πάσχα

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Kalimera-Ellada.gr.. Ακολουθήστε το  Kalimera-Ellada.gr σε InstagramFacebook και Twitter. και LinkedIn.
 
 

Πρόσφατα Νέα

Google NewsΑκολούθησε το Kalimera-Ellada.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Πρόσφατα Νέα