29.6 C
Athens
Τετάρτη, 24 Ιουλίου, 2024

Τι ώρα πρέπει να τρως βραδινό για να καις περισσότερο λίπος!

Must read

Η κατανάλωση του δείπνου αργά τη νύχτα μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην αύξηση του σωματικού βάρους και στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism.”

Βάσει της μελέτης, πάνω από 2,1 δισεκατομμύρια ενήλικες υπολογίζεται ότι πάσχουν από υπέρβαρο ή παχυσαρκία, κάτι που αυξάνει τον κίνδυνο για υγειονομικά προβλήματα, όπως ο διαβήτης και η υψηλή αρτηριακή πίεση. Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας σχετίζεται με την παχυσαρκία και το μεταβολικό σύνδρομο.

Ο Jonathan C. Jun, συγγραφέας της μελέτης από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Johns Hopkins στη Βαλτιμόρη, δήλωσε ότι: “Αυτή η μελέτη αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο η κατανάλωση ενός δείπνου αργά το βράδυ επηρεάζει την ανοχή του οργανισμού στη γλυκόζη και μειώνει την καύση του λίπους. Η επίδραση αυτή είναι πιθανό να διαφέρει ανάλογα με το άτομο και τις συνήθειες ύπνου τους.”

Αυτό σημαίνει ότι ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να είναι πιο ευάλωτοι στην κατανάλωση τροφών κατά τη διάρκεια της νύχτας. Εάν οι μεταβολικές αλλαγές που παρατηρήθηκαν μετά από ένα μεμονωμένο γεύμα συνεχιστούν μακροπρόθεσμα, αυτό θα μπορούσε να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, όπως τον διαβήτη και την παχυσαρκία.

Στη μελέτη, οι ερευνητές παρακολούθησαν 20 υγιείς εθελοντές (10 άνδρες και 10 γυναίκες) για να δουν πώς επηρεάζεται η μεταβολή του δείπνου που καταναλώθηκε στις 22:00 σε σχέση με αυτό που καταναλώθηκε στις 18:00. Όλοι οι εθελοντές κοιμήθηκαν στις 23:00. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα ήταν υψηλότερα και η ποσότητα του καταναλωθέντος λίπους που καήκε ήταν χαμηλότερη στο δείπνο των 22:00, ακόμη κι αν πρόκειτο για τα ίδια τρόφιμα.

Chenjuan Gu, συγγραφέας της μελέτης από το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins, πρόσθεσε: “Στο σύνολο, τα μέγιστα επίπεδα γλυκόζης μετά το δείπνο των 22:00 ήταν περίπου 18% υψηλότερα και η ποσότητα λίπους που καήκε κατά τη διάρκεια της νύχτας μειώθηκε κατά περίπου 10% σε σύγκριση με το δείπνο των 18:00. Αυτές οι επιδράσεις μπορεί να είναι πιο έντονες σε άτομα με παχυσαρκία ή διαβήτη, καθώς έχουν ήδη προβλήματα με τον μεταβολισμό τους.”

Παρόλο που αυτή δεν είναι η πρώτη μελέτη που επισημαίνει τις επιπτώσεις της κατανάλωσης τροφών κατά τη διάρκεια της νύχτας, είναι μια από τις πιο λεπτομερείς. Οι ερευνητές πραγματοποίησαν πολλές μετρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ανιχνευτικής δραστηριότητας, των εξετάσεων αίματος, των μετρήσεων ύπνου, και των σαρώσεων σωματικού λίπους, για να κατανοήσουν τις διαφορές στον μεταβολισμό του λίπους.

Ο Jun επισημαίνει ότι είναι απαραίτητο να διεξαχθούν περαιτέρω πειράματα για να διαπιστωθεί αν αυτά τα αποτελέσματα επηρεάζουν την υγεία με μακροπρόθεσμο τρόπο και εάν προκαλούνται από τη συμπεριφορά μετά το φαγητό ή τις κυκλικές αλλαγές στον βιολογικό ρυθμό του σώματος.

Νέος σεισμός 3 ρίχτερ κοντά στο Ξυλόκαστρο

Πρώτη συνάντηση Μητσοτάκη-Κασσελάκη στη Βουλή την Τετάρτη

Πολυβιταμίνες – Τι πρέπει να ξέρουμε πριν τις πάρουμε!

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Kalimera-Ellada.gr.. Ακολουθήστε το  Kalimera-Ellada.gr σε InstagramFacebook και Twitter. και LinkedIn.
 
 

Πρόσφατα Νέα

Google NewsΑκολούθησε το Kalimera-Ellada.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Πρόσφατα Νέα