23.2 C
Athens
Τετάρτη, 22 Μαΐου, 2024

Οι 7 υπερτροφές που θα σας κάνουν να ξεχάσετε την… απώλεια μνήμης!

Must read

Εδώ είναι εφτά θρεπτικά στοιχεία που θα πρέπει να προσθέσετε στη διατροφή σας μετά τα 50 για να περιορίσετε τον κίνδυνο διαταραχών της μνήμης

Η διαδικασία της γήρανσης είναι αναπόφευκτη και το ίδιο συμβαίνει με την παρακμή των γνωστικών μας λειτουργιών. Αν και δεν μπορούμε να ανακόψουμε την πορεία του χρόνου, έχουμε τη δυνατότητα να επηρεάσουμε σε κάποιο βαθμό την ικανότητα του σώματός μας να ανταποκρίνεται στην πάροδο του χρόνου.

Η απώλεια νευρικών κυττάρων, η εξασθένηση των γνωστικών λειτουργιών, η νόσος του Αλτσχάιμερ και η άνοια είναι συνηθισμένα θέματα υγείας που αντιμετωπίζουν οι ηλικιωμένοι. Παρ’ όλα αυτά, οι διατροφικές σας επιλογές μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην πρόληψη της απώλειας μνήμης. Ειδικά όταν πλησιάζετε τα πενηντά, η εστίαση στην υγεία του εγκεφάλου σας γίνεται ακόμα πιο σημαντική.

Έξι θρεπτικά συστατικά για δυνατή μνήμη

Λιπαρά οξέα Ωμέγα-3 Μούρα Πράσινα φυλλώδη λαχανικά Ξηροί καρποί και σπόροι Δημητριακά ολικής αλέσεως Μπρόκολο Σπόροι κολοκύθας

Λιπαρά οξέα Ωμέγα-3 Λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, η πέστροφα, το σκουμπρί, η ρέγγα και οι σαρδέλες είναι εξαιρετικές πηγές λιπαρών οξέων Ωμέγα-3, τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία του εγκεφάλου και την καλή του λειτουργία, όπως επιβεβαιώνουν και οι επιστημονικές μελέτες.

Μούρα Τα βατόμουρα, οι φράουλες και τα σμέουρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, τα οποία μπορούν να προστατεύσουν τον εγκέφαλο από την οξειδωτική βλάβη.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά Το σπανάκι, το λάχανο και άλλα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα που είναι ουσιώδη για την υγεία του εγκεφάλου, όπως η βιταμίνη Κ, το φυλλικό οξύ και η λουτεΐνη.

Ξηροί καρποί και σπόροι Τα αμύγδαλα, τα καρύδια και οι σπόροι chia είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε, ένα αντιοξειδωτικό που μπορεί να προστατεύσει τον εγκέφαλο από βλάβες.

Δημητριακά ολικής αλέσεως Το καστανό ρύζι, η κινόα και η βρώμη είναι όλα εξαιρετικές πηγές σύνθετων υδατανθράκων, οι οποίοι παρέχουν στον εγκέφαλο μια συνεχή πηγή ενέργειας για την ομαλή του λειτουργία.

Μπρόκολο Το μπρόκολο είναι ένα σταυρανθές λαχανικό που είναι γεμάτο με θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Κ, μέταλλα και άλλες βιταμίνες, που είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου.

Σπόροι κολοκύθας Σύμφωνα με το Cnet, οι σπόροι κολοκύθας είναι επίσης μια ισχυρή πηγή αντιοξειδωτικών και σημαντικών μετάλλων όπως ο χαλκός, ο σίδηρος, το μαγνήσιο και ο ψευδάργυρος. Κάθε ένα από αυτά τα μέταλλα μπορεί να βοηθήσει στην προστασία έναντι της εξασθένησης των γνωστικών λειτουργιών ή των διαταραχών του εγκεφάλου, συμπεριλαμβανομένης της νόσου του Αλτσχάιμερ, της κατάθλιψης και ακόμη και της επιληψίας.

Εκτός από την κατανάλωση αυτών των τροφών, είναι επίσης σημαντικό να αποφεύγετε:

Τα επεξεργασμένα τρόφιμα Τα ζαχαρούχα ποτά Τις υπερβολικές ποσότητες καφεΐνης και αλκοόλ Αυτές οι ουσίες μπορούν να αφυδατώσουν το σώμα και να επιδεινώσουν την απώλεια μνήμης. Η επιλογή ενός υγιεινού τρόπου ζωής είναι σημαντική, ειδικά στην ψηφιακή εποχή μας όπου η καθιστική ζωή μπορεί να μειώσει το προσδόκιμο ζωή μας.

Sim Swap Scam – Τι είναι, πως λειτουργεί και πως να προστατεύσετε τους τραπεζικούς σας λογαριασμούς

ΟΗΕ – “Εγκλήματα Πολέμου” οι συνεχείς βομβαρδισμοί της Τζαμπαλίγια

Τι φέρνει η Κακοκαιρία “Π” – Που θα έχουμε και πάλι πλημμυρικά φαινόμενα

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Kalimera-Ellada.gr.. Ακολουθήστε το  Kalimera-Ellada.gr σε InstagramFacebook και Twitter. και LinkedIn.
 
 

Πρόσφατα Νέα

Google NewsΑκολούθησε το Kalimera-Ellada.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Πρόσφατα Νέα