30.2 C
Athens
Κυριακή, 21 Ιουλίου, 2024

Βουρτσίζετε τα δόντια σας πριν τον ύπνο; Λάθος! Τι λένε οι ειδικοί

Must read

Αν έχετε δυσκολία να κοιμηθείτε το βράδυ, ίσως η ρουτίνα πριν τον ύπνο να παίζει ρόλο. Για έναν ποιοτικό ύπνο, η υιοθέτηση μιας χαλαρωτικής ρουτίνας είναι σημαντική. Αλλά τι πρέπει να περιλαμβάνει αυτή η ρουτίνα και τι πρέπει να αποφεύγετε;

Όσον αφορά τα πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν πάτε για ύπνο (δηλαδή στο διάστημα 1 ώρας πριν κοιμηθείτε), υπάρχουν μερικά προφανή:

Να μην πίνετε πολύ, ειδικά αλκοόλ, ενεργειακά ποτά ή καφεΐνη, και Να μην τρώτε βαριά γεύματα ή σνακ πλούσια σε ζάχαρη.

Ωστόσο, υπάρχουν και λιγότερο προφανή λάθη στη ρουτίνα ύπνου, συμπεριλαμβανομένης μιας εσφαλμένης συνήθειας που οι περισσότεροι έχουν ακριβώς πριν τον ύπνο.

Σύμφωνα με τον James Wilson, ειδικό ύπνου της ιστοσελίδας MattressOnline, και την αρχισυντάκτρια ύπνου και πιστοποιημένη σύμβουλο επιστήμης ύπνου του Tom’s Guide, Claire Davies, υπάρχουν τρία λάθη που κάνουν οι περισσότεροι πριν τον ύπνο και μπορεί να επηρεάσουν την ικανότητά σας να αποκοιμηθείτε γρήγορα και εύκολα τη νύχτα.

Ένα από αυτά τα συνηθισμένα λάθη είναι το βούρτσισμα των δοντιών ακριβώς πριν τον ύπνο. Το βούρτσισμα των δοντιών πριν από τον ύπνο είναι συνήθεια για πολλούς, αλλά μπορεί να αποδειχθεί λάθος, σύμφωνα με τον Wilson. Αυτή η δραστηριότητα, μαζί με άλλες, όπως το πλύσιμο του προσώπου, θα πρέπει να γίνονται νωρίτερα για να μην σας ξυπνήσουν, αν ανάβετε έντονα φώτα του μπάνιου.

Προτού χαλαρώσετε για το βράδυ, είναι σημαντικό να έχετε ολοκληρώσει όλες τις συνήθειες πριν τον ύπνο, όπως να φορέσετε τις πιτζάμες σας και να βουρτσίσετε τα δόντια σας, σύμφωνα με τον Wilson.

Η θερμοκρασία του υπνοδωματίου σας επίσης παίζει σημαντικό ρόλο στον ύπνο σας. Όπως συμβουλεύει η Claire Davies, η ρύθμιση του θερμοστάτη νωρίτερα είναι σημαντική. Αν ανεβάσετε τη θερμοκρασία πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου, το υπνοδωμάτιό σας θα είναι πολύ ζεστό για να κοιμηθείτε άνετα.

Το να χρησιμοποιείτε το κινητό σας τηλέφωνο πριν τον ύπνο είναι ένα άλλο κοινό λάθος στη βραδινή σας ρουτίνα. Η έκθεση στο μπλε φως της οθόνης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τον ύπνο σας. Αν και μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη νυχτερινή λειτουργία στο κινητό σας, είναι καλύτερο να αποφύγετε τη χρήση του τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο.

Εν κατακλείδι, η ρουτίνα πριν τον ύπνο παίζει έναν σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του ύπνου σας. Αναπτύξτε μια ιδανική ρουτίνα που θα σας βοηθήσει να ξεκουραστείτε και να αποκοιμηθείτε ευκολότερα.

Το ΕΛΚ υιοθέτησε έκτακτο ψήφισμα της ΝΔ για Μπελέρη: «Η Αλβανία να σεβαστεί τα δικαιώματα των εθνικών μειονοτήτων»

Αλτσχάιμερ – Πως θα δυναμώσετε το μυαλό σας μέσα σε 3 μήνες

Δίπλωμα οδήγησης: Αλλάζουν τα πάντα, ποιοι θα περνούν εξετάσεις κάθε χρόνο

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Kalimera-Ellada.gr.. Ακολουθήστε το  Kalimera-Ellada.gr σε InstagramFacebook και Twitter. και LinkedIn.
 
 

Πρόσφατα Νέα

Google NewsΑκολούθησε το Kalimera-Ellada.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Πρόσφατα Νέα