Αρχικά ας δούμε τι ειναι η υπηρεσία mykepLive και πως μπορούμε να εξυπηρετηθούμε μέσω των υπηρεσιων που παρέχει

 

 

Το myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και  εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός σας, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.

Στόχος του myKEPlive  είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ.

 

Περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:

  1. Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
  2. Υπηρεσίες για επιχειρήσεις
  3. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
  4. Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας

 

Στον παρακάτω σύνδεσμο , μπορείτε να δείτε τους δήμους και τα ΚΕΠ που συμμετέχουν στο πρόγραμμα 

MyKepLive.pdf

 

Για τον χειρισμό της πλατφόρμας, την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, έχουν εκαπιδευτεί 959 υπάλληλοι των ΚΕΠ .

 

Κλείστε ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση.

 

Θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε:

  1. Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη
  2. Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
  3. Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του
  4. Την διεύθυνση επικοινωνίας του

Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των παρακάτω υπηρεσιών:

 

myKEPlive : Αυτά είναι τα ΚΕΠ που εξυπηρετούν τους πολίτες με βιντεοκλήσεις

Ας δούμε κάποιες απαντήσεις σε απορίες που όλοι μας πιθανον έχουμε 

 

  • Πώς ενεργοποιώ  την είσοδο στην πλατφόρμα;  

Εισέρχεστε στην πλατφόρμα με δυο τρόπους:

  • είτε  μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα»- Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών
  • είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση myKEPlive.gov.gr.

Και στις δυο περιπτώσεις  χρησιμοποιείτε τους   προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet.
Στη συνέχεια και εφόσον έχετε επιλέξει το θεματικό πεδίο εξυπηρέτησης και το χρόνο για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση που επιθυμείτε, καταχωρείτε τα προσωπικά στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη.

 

  • Πώς κλείνω το ραντεβού;

Αφού εισέλθετε στην πλατφόρμα, επιλέγετε ένα από τα τέσσερα θεματικά πεδία. Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα  όπου επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε. Ακολούθως καταχωρείτε τα στοιχεία του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί μέσω βιντεοκλήσης, τα στοιχεία επικοινωνίας του και το θέμα του αιτήματος σας. Ο διαθέσιμος χρόνος εξυπηρέτησης είναι προκαθορισμένος  από το  σύστημα και διαφέρει  ανά θεματική ενότητα.
–    Για το τέταρτο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας», είναι υποχρεωτική η επιλογή αρχικά της Περιφέρειας στην οποία ανήκει ο Δήμος που απευθύνεστε και στη συνέχεια το ΚΕΠ του Δήμου αυτού.

 

 

  • Ποια είναι η απαιτούμενη εφαρμογή για την διεξαγωγή της τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης;

Για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση μπορείτε:

  • είτε να έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή Microsoft teams  στον προσωπικό σας υπολογιστή, κινητό ή tablet, με την προϋπόθεση ότι διαθέτουν κάμερα,
  • είτε να επιλέξετε τη χρήσης της εφαρμογής μέσω σελίδας φυλλομετρητή.

 

  • Απαιτείται ταυτοπροσωπία για να εξυπηρετηθώ; 

Ναι, η ταυτοπροσωπία είναι  απαραίτητη και για το λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης, η κάμερα σας να είναι ενεργή ώστε να  επιδεικνύετε  τα νομιμοποιητικά σας έγγραφα για την ταυτοποίηση σας στον υπάλληλο του ΚΕΠ.

 

  • Το αίτημα που θέλω να υποβάλω απαιτεί ορισμένα δικαιολογητικά. Πώς θα τα επισυνάψω;

Οι διαδικασίες που διεκπεραιώνονται με βιντεοκλήση είτε δεν  απαιτούν την επισύναψη δικαιολογητικών, είτε αυτά αναζητούνται αυτεπαγγέλτως

 

  • Η βιντεοκλήση καταγράφεται;

Όχι δεν καταγράφεται για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.

 

  • Ποιες κατηγορίες πολιτών μπορούν να εξυπηρετηθούν και με ποια νομιμοποιητικά έγγραφα;

Προς το παρόν μπορείτε να εξυπηρετηθείτε μέσω του myKeplive εάν είστε
–    Έλληνας πολίτης με επίδειξη της ταυτότητα σας. (Η δυνατότητα ταυτοπροσωπίας με χρήση ελληνικού διαβατηρίου θα είναι εφικτή στο επόμενο διάστημα.)
–    Ευρωπαίος πολίτης και έχετε  καταγραφεί με αίτηση σας στο Τμήμα Αλλοδαπών της Αστυνομικής Αρχής του τόπου της κατοικίας σας, για την έκδοση βεβαίωσης εγγραφής Ευρωπαίου πολίτη. Για την εξυπηρέτησή σας επιδεικνύεται στην κάμερα κατά την έναρξη της βιντεοκλήσης την κάρτα Ευρωπαίου Πολίτη/ ή το Διαβατήριό σας.
–    Πολίτης τρίτης χώρας με την επίδειξη του διαβατηρίου σας ή της κάρτας παραμονής σας.
Σε κάθε περίπτωση η συνομιλία και η εξυπηρέτηση γίνεται μόνο στα Ελληνικά.

 

  • Με ποιον τρόπο θα παραλάβω την απάντηση στο αίτημα μου;

Σας δίνεται η δυνατότητα να δηλώσετε τον τρόπο παραλαβής  της απάντησης σας είτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που καταχωρήσατε είτε ταχυδρομικά στη διεύθυνση κατοικίας που έχετε δηλώσει. Στην περίπτωση που αιτείστε δημοτική υπηρεσία, έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε το τελικό έγγραφο από το ΚΕΠ που επιλέξατε για την εξυπηρέτησή σας.

 

 

  • Οι υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο σε όσους συνδέονται  με τους  κωδικούς του TAXISnet;

 

Όχι απαραιτήτως. Οι υπηρεσίες παρέχονται ανεξαρτήτως των χρησιμοποιούμενων κωδικών TAXISnet για την εισαγωγή σας στην πλατφόρμα, αρκεί όταν κλείνετε το ραντεβού να καταχωρήσετε τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας και επικοινωνίας του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί ώστε να γίνει από τον υπάλληλο του ΚΕΠ η ταυτοποίηση.

 

  •  Πώς επιβεβαιώνεται η  κράτησή μου;

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την κράτηση, σας αποστέλλεται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώσατε  μήνυμα με τίτλο «ενημέρωση για την επερχόμενη κράτηση» και σχετικός σύνδεσμος για τη συμμετοχή σας στην τηλεδιάσκεψη με το επιλεγμένο  ΚΕΠ.  Το ίδιο μήνυμα αποστέλλεται εκ νέου, λίγη ώρα πριν την έναρξη της τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης.

 

  • Δείτε στο παρακάτω σύνδεσμο το Εγχειρίδιο Χρήσης του mykeplive από τον Πολίτη – ΚΕΠ

Εγχειρίδιο Χρήσης του mykeplive από τον Πολίτη – ΚΕΠ