Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα του Shiji Reviewpro Guest Experience Benchmark, η Google έχει αυξήσει σημαντικά την επιρροή της στον τομέα των κριτικών ξενοδοχείων
Η Google έχει κερδίσει μερίδιο αγοράς από την Booking.com.
Παρόλο που η Booking.com διατηρεί την πρωτοπορία με πάνω από 39% του συνολικού μεριδίου, η Google καταφέρνει να αυξήσει το δικό της μερίδιο στο 32%.
Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης ότι ο συνολικός όγκος των κριτικών έχει αυξηθεί κατά 20% για το τελευταίο τρίμηνο, αν και παραμένει 8% κάτω από τα επίπεδα προ πανδημίας.
Ειδικά, η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού καταγράφει αύξηση κατά 71% στον όγκο των κριτικών.
Στον δείκτη ανάλυσης Source Index, η Google προηγείται με 86%, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά συναισθήματα, ενώ η Booking.com ακολουθεί με 83%.
Παρά το μικρότερο μερίδιο αγοράς, οι κινεζικές πλατφόρμες Ctrip και Trip.com έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση στον όγκο των κριτικών, με την πρώτη να πενταπλασιάζει τον όγκο της και η δεύτερη να τον αυξάνει κατά 250%.
Αναλύοντας τις κριτικές, το 76% ήταν θετικές, ενώ το 24% ήταν αρνητικές.
Οι κριτικές στην Ctrip είχαν το υψηλότερο ποσοστό θετικών σχολίων, ενώ οι κριτικές στην Booking.com ήταν περισσότερο αρνητικές.
Η καθαριότητα και οι κατηγορίες δωματίων αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν τις βαθμολογίες, ενώ η εμπειρία των πελατών και η αλληλεπίδραση με το προσωπικό θεωρούνται θετικά στοιχεία.
Οι ξενοδόχοι ανταποκρίνονται στο 62% των κριτικών που δικαιολογούν μια απάντηση, με τους ξενοδόχους της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής να είναι πιο δραστήριοι σε σχέση με τους ξενοδόχους της Βόρειας Αμερικής.
Τέλος, η έκθεση υπογραμμίζει τη σημασία της βελτίωσης των διαδικασιών πληρωμής, με πολλά αρνητικά σχόλια να αναφέρονται σε ζητήματα πληρωμών και προβληματικές χρεώσεις.
Τα 5 φαγητά που απαγορεύεται να τρως πριν πέσεις για ύπνο!
Σχολείο – Πέντε υγιεινά φαγητά για να πάρει μαζί του το παιδί σας
Καιρός – 5 ημέρες με άσχημο καιρό και πολύ νερό! Οι τελευταίες προβλέψεις