18.6 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Αποκτήστε ενέργεια και ευεξία όλο το χειμώνα με αυτά τα 5 τρόφιμα!

Must read

Κατά τη διάρκεια των χειμωνιάτικων μηνών, είναι συχνό το φαινόμενο να νιώθετε μια γενική κόπωση, υπνηλία και μείωση στα επίπεδα ενέργειάς σας.

Όπως επισημαίνει ο διατροφολόγος Vidhi Chawla, εκτός από την επιθυμία να τυλιχτείτε σε μια ζεστή κουβέρτα, ενδέχεται να αναζητήσετε και τρόφιμα που θα συμβάλλουν στην θέρμανση του σώματός σας.

Παρακάτω παραθέτουμε πέντε υπερτροφές που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα και θα συμβάλλουν στη βελτίωση της υγείας σας κατά τη διάρκεια του χειμώνα:

  1. Σούπες: Αναμφίβολα, ένα ζεστό μπολ σούπας προσφέρει ανακούφιση στις ψυχρές μέρες. Οι σούπες, πλούσιες σε βιταμίνες και μέταλλα, αποτελούν ιδανική επιλογή για τον χειμώνα. Εάν τα παιδιά σας δεν τρώνε λαχανικά, μπορείτε να τα αναμείξετε σε σούπες με μπαχαρικά όπως τζίντζερ, κύμινο ή κανέλα. Οι σούπες βοηθούν επίσης στην μείωση της καθημερινής πρόσληψης θερμίδων και στη διατήρηση της ενυδάτωσης.
  2. Γλυκοπατάτες: Οι γλυκοπατάτες, πλούσιες σε βιταμίνη C και βήτα-καροτίνη, ενισχύουν το ανοσοποιητικό και είναι ιδανικές για τον χειμώνα. Βοηθούν επίσης στην υγεία του δέρματος, καθώς προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες και διατηρούν το δέρμα ενυδατωμένο και απαλό.

  3. Ξηροί καρποί: Η κατανάλωση ξηρών καρπών, όπως αμυγδάλων, καρυδιών, κάσιους και φιστικιών, που είναι γεμάτοι με θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες, αυξάνει τη θερμοκρασία του σώματος. Ειδικά οι αμύγδαλοι σε συνδυασμό με γάλα βοηθούν στην αντοχή στο κρύο και ενισχύουν το ανοσοποιητικό.
  4. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι και το λάχανο, είναι πλούσια σε κάλιο, βιταμίνες και πρωτεΐνες και αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος. Είναι επίσης ωφέλιμα για την αποφυγή κρυολογημάτων και βήχα, καθώς βοηθούν στη διατήρηση του σιδήρου και στην αύξηση της οστικής πυκνότητας.
  5. Βούτυρο Ghee: Το βούτυρο Ghee ενισχύει το ανοσοποιητικό και προστατεύει από το κρυολόγημα και τον βήχα. Είναι ένα υγιεινό λίπος που διατηρεί την ενυδάτωση του δέρματος και των μαλλιών, περιέχοντας απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για τον χειμώνα. Ωστόσο, πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο.

Συμπερασματικά, τον χειμώνα, όταν το ανοσοποιητικό σύστημα είναι πιο ευάλωτο σε μικρόβια και ιούς, είναι σημαντικό να περιλαμβάνετε στη διατροφή σας σούπες, γλυκοπατάτες, ξηρούς καρπούς, πράσινα φυλλώδη λαχανικά και βούτυρο Ghee.

Ένας χάκερ αποκαλύπτει – “Αυτά είναι τα 5 λάθη που κάνουν όλοι και επιτρέπουν την εύκολη παραβίαση ενός smartphone”

Έλεγχος σακχάρου και αδυνάτισμα – Αυτούς τους 2 υδατάνθρακες πρέπει να τρως κάθε πρωί!

Αναλυτικά οι λεπτομέρειες της επίσκεψης Ερντογάν στην Αθήνα

Προστατεύοντας το Επιχειρηματικό σας Απόρρητο  – Η Υπηρεσία Εμπιστευτικής Καταστροφής Αρχείου της GreenFence προσφέρει ασφάλεια και περιβαλλοντική υπευθυνότητα

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Kalimera-Ellada.gr.. Ακολουθήστε το  Kalimera-Ellada.gr σε InstagramFacebook και Twitter. και LinkedIn.
 
 

Πρόσφατα Νέα

Google NewsΑκολούθησε το Kalimera-Ellada.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Πρόσφατα Νέα