36.7 C
Athens
Πέμπτη, 18 Ιουλίου, 2024

Αυτά τα 6 συμπληρώματα μην τα παίρνεις ποτέ βράδυ!

Must read

Τα ακόλουθα συμπληρώματα διατροφής δεν πρέπει να λαμβάνονται το βράδυ, και είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποια είναι και ποια προβλήματα μπορεί να προκαλέσουν.

Οι βιταμίνες αποτελούν σημαντικό μέρος της διατροφής μας, και όταν η διατροφή μας δεν είναι ισορροπημένη, μπορούν να καλύψουν τυχόν ελλείμματα.

Ωστόσο, ορισμένες βιταμίνες δεν πρέπει να λαμβάνονται το βράδυ. Παρακάτω εξηγούνται οι 6 βιταμίνες που αφορούν αυτό το θέμα:

  1. Βιταμίνες Β: Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι καλύτερο να λαμβάνονται το πρωί, καθώς παρέχουν ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Βοηθούν στη μετατροπή της τροφής σε ενέργεια, με τη βιταμίνη Β12 να ξεχωρίζει για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Λαμβάνοντας αυτές τις βιταμίνες αργά το βράδυ μπορεί να προκαλέσει διέγερση και δυσκολίες ύπνου.
  2. Πολυβιταμίνες και ενεργειακά βότανα: Οι πολυβιταμίνες θα πρέπει επίσης να λαμβάνονται νωρίς το πρωί, καθώς περιλαμβάνουν συνήθως συστατικά που δίνουν ενέργεια όπως καφεΐνη, εκχύλισμα πράσινου τσαγιού και συνένζυμο Q10, τα οποία μπορούν να επηρεάσουν την ποιότητα του ύπνου σας.
  3. Βιταμίνη D: Η βιταμίνη D απορροφάται καλύτερα με λιπαρά τρόφιμα, επομένως δεν πρέπει να λαμβάνεται το βράδυ. Υπάρχουν επίσης μελέτες που υποδεικνύουν ότι η λήψη της βιταμίνης D τη νύχτα μπορεί να επηρεάσει την παραγωγή της μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου.
  4. Ασβέστιο: Το ασβέστιο δεν επηρεάζει τον ύπνο αλλά μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητα του μαγνησίου, το οποίο συνήθως συνιστάται να λαμβάνεται το βράδυ για την χαλάρωση και τη βελτίωση του ύπνου.

  5. Βιταμίνη C: Η βιταμίνη C είναι καλή να λαμβάνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας ή με γεύματα, αλλά όχι το βράδυ, καθώς μπορεί να προκαλέσει προβλήματα όταν λαμβάνεται με άδειο στομάχι.
  6. Ψευδάργυρος: Ο ψευδάργυρος απορροφάται καλύτερα με άδειο στομάχι, αλλά μπορεί να προκαλέσει στομαχικές διαταραχές. Συνιστάται να λαμβάνεται με ένα γεύμα, και πρέπει να αποφεύγεται η λήψη του το βράδυ.

Είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη τις συστάσεις αυτές όταν παίρνετε συμπληρώματα διατροφής, για να διασφαλίσετε την καλή σας υγεία και την ποιότητα του ύπνου σας.

Υλοποιείται η είσοδος με κάρτα ή smartphone στα ΜΜΜ – Τι πρέπει να ξέρετε

Μαρουσάκης: Το «Aegean Lake Effect» φέρνει χιόνι -Πιθανότατα και στο κέντρο της Αθήνας, δείτε πότε

Το “άγνωστο” λαχανικό και ο θαυματουργός χυμός του – Τα 6 οφέλη για την υγεία

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Kalimera-Ellada.gr.. Ακολουθήστε το  Kalimera-Ellada.gr σε InstagramFacebook και Twitter. και LinkedIn.
 
 

Πρόσφατα Νέα

Google NewsΑκολούθησε το Kalimera-Ellada.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Πρόσφατα Νέα