30.2 C
Athens
Κυριακή, 21 Ιουλίου, 2024

4 διατροφικές συνήθειες για να κοιμάστε καλύτερα!

Must read

Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι η λύση στα προβλήματα ύπνου ενδέχεται να μη βρίσκεται μόνο στο υπνοδωμάτιο, αλλά και στην κουζίνα; Παρόλο που η δημιουργία ενός ασφαλούς και ήσυχου περιβάλλοντος ύπνου είναι σημαντική, η διατροφή παίζει επίσης κρίσιμο ρόλο στην πρόληψη της αϋπνίας. Γι’ αυτό το λόγο, οι ειδικοί συνιστούν ορισμένες τροφές που πρέπει να εντάξουμε στην καθημερινή μας διατροφή.

Ο διατροφολόγος GQ Jordan επισημαίνει ότι “Ένας ποιοτικός ύπνος ξεκινά από το τι τρώμε.” Η κατανάλωση των σωστών θρεπτικών συστατικών ενισχύει το σώμα και βελτιώνει το φυσικό κύκλο ύπνου-αφύπνισης, γνωστό και ως κιρκάδιος ρυθμός.

Αναλύουμε παρακάτω τις τροφές που μπορούν να επηρεάσουν την ποιότητα του ύπνου.

Μαγνήσιο: Εάν αισθάνεστε συχνά κούραση και εξάντληση, μπορεί να χρειάζεστε περισσότερο μαγνήσιο. Εκτός του ότι εμπλέκεται σε πολλές ενζυμικές αντιδράσεις στο σώμα, συμπεριλαμβανομένης της ρύθμισης της διάθεσης και του στρες, το μαγνήσιο ενισχύει τον φυσικό κύκλο ύπνου-αφύπνισης. Για να εξασφαλίσετε αρκετή πρόσληψη μαγνησίου, μπορείτε να καταναλώνετε σκούρα φυλλώδη λαχανικά, ξηρούς καρπούς, δημητριακά ολικής άλεσης, σπόρους και σόγια. Επιπλέον, η μαύρη σοκολάτα είναι καλή πηγή μαγνησίου.

Τρυπτοφάνη: Η τρυπτοφάνη είναι ένα απαραίτητο αμινοξύ που απαιτείται για τη σύνθεση πρωτεϊνών στο σώμα. Ο ρόλος της στον ύπνο προέρχεται από τη συμβολή της στην παραγωγή σεροτονίνης και μελατονίνης, οι οποίες ευνοούν τη χαλάρωση και την έναρξη του ύπνου. Καλές πηγές τρυπτοφάνης περιλαμβάνουν πουλερικά, βοδινό κρέας, τόφου, βρώμη, μπανάνες και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Μελατονίνη: Η μελατονίνη είναι ουσιώδης για τη ρύθμιση του ύπνου. Μπορείτε να βελτιώσετε τη φυσική παραγωγή μελατονίνης με την κατανάλωση χυμού βύσσινου, ξηρών καρπών, ψαριών όπως σολομός και σκουμπρί, αβοκάντο και αυγά.

Ωμέγα-3: Τα λιπαρά οξέα ωμέγα-3 βοηθούν στη βελτίωση του ύπνου. Καλές πηγές αυτών των οξέων είναι τα λιπαρά ψάρια όπως σολομός και σκουμπρί, καθώς και τα αβοκάντο, τα μούρα και τα αυγά.

Συμπεριλαμβάνοντας αυτές τις τροφές στη διατροφή σας μπορεί να βελτιώσετε την ποιότητα του ύπνου και να αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα αϋπνίας.

Μας έκανε περήφανους η Δώρα Πασχαλίδου: Η τυφλή Θεσσαλονικιά κατέκτησε την κορυφή της Ευρώπης στο τζούντο

Υπερμαραθωνοδρόμος έτρεξε Αθήνα-Τέμπη στη μνήμη των θυμάτων – “Έγινε ένα εγκλημα εδώ”

Τι ώρα πρέπει να τρώμε το βραδινό γεύμα για να αποτρέψουμε την αύξηση του βάρους και του σακχάρου

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Kalimera-Ellada.gr.. Ακολουθήστε το  Kalimera-Ellada.gr σε InstagramFacebook και Twitter. και LinkedIn.
 
 

Πρόσφατα Νέα

Google NewsΑκολούθησε το Kalimera-Ellada.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Πρόσφατα Νέα