Ο κύκλος της επιτυχίας που θα σε οδηγήσει στους στόχους σου
Περίληψη:
Είμαι σίγουρος πως γνωρίζεις πως οι άνθρωποι μπορούν τελικά να πετυχαίνουν τους στόχους τους, όποιοι κι αν είναι αυτοί. Βλέπεις σε γενέθλια, την Πρωτοχρονιά και σημαντικές μέρες στην ζωή μας μέσα στη χρονιά ευχόμαστε στους άλλους ανθρώπους να πετύχουν κάτι. Ή να μας εύχονται. Αυτό που πραγματικά αναρωτιέμαι είναι το εξής, την επόμενη φορά που θα μας ξαναευχηθούν πόσα από αυτά που μας ευχήθηκαν ή αυτά που ευχηθήκαμε εμείς για τον εαυτό μας τελικά θα έχουμε πετύχει; Τι είναι αυτό που εμποδίζει τους ανθρώπους να πετυχαίνουν και κάθε μήνα, κάθε χρόνο που περνάει να είναι όλο και καλύτεροι;
Τι είναι ο κύκλος της επιτυχίας; Τι είναι το δυναμικό και πώς σχετίζεται με τις δράσεις, τα αποτελέσματα σου και την νοοτροπία σου;
Ο κύκλος της επιτυχίας που θα σε οδηγήσει στους στόχους σου
Σενάριο video:
Γεια σου! Ονομάζομαι Μανώλης Ισχάκης και αυτό που κάνω είναι να βοηθώ τους ανθρώπους να δώσουν πνοή στο όνειρο τους με το WYS System και το VAR Protocol το οποίο έχω δημιουργήσει για τους ανθρώπους που διψούν να πετύχουν σε προσωπικό, συναισθηματικό και επαγγελματικό επίπεδο.
Είμαι σίγουρος πως γνωρίζεις πως οι άνθρωποι μπορούν τελικά να πετυχαίνουν τους στόχους τους, όποιοι κι αν είναι αυτοί. Βλέπεις σε γενέθλια, την Πρωτοχρονιά και σημαντικές μέρες στην ζωή μας μέσα στη χρονιά ευχόμαστε στους άλλους ανθρώπους να πετύχουν κάτι. Ή να μας εύχονται. Αυτό που πραγματικά αναρωτιέμαι είναι το εξής, την επόμενη φορά που θα μας ξαναευχηθούν πόσα από αυτά που μας ευχήθηκαν ή αυτά που ευχηθήκαμε εμείς για τον εαυτό μας τελικά θα έχουμε πετύχει; Τι είναι αυτό που εμποδίζει τους ανθρώπους να πετυχαίνουν και κάθε μήνα, κάθε χρόνο που περνάει να είναι όλο και καλύτεροι; Είναι τυχαίο τελικά αυτό που έλεγαν οι παλιότεροι κάθε πέρσι και καλύτερα; Γιατί να μην το κάνουμε κάθε πέρσι και χειρότερα. Ή κάθε νέο έτος και καλύτερα. Τι θα γινόταν εάν συνέβαινε αυτό; Δεν θα ήταν πολύ υπέροχα τα πράγματα;
Σκέψου λοιπόν ότι η εξέλιξη είναι μια ιδιότητα του σύμπαντος. Άρα το να εξελιχθούμε προς τα εκεί που θέλουμε να πάμε είναι μια φυσική διαδικασία. Τι είναι όμως αυτό που εμποδίζει τους ανθρώπους να κινηθούν φυσιολογικά; Υπάρχουν τόσα σεμινάρια, τόσα βιβλία, μια τεράστια βιομηχανία και τελικά πόσοι άνθρωποι πετυχαίνουν; 10%. Πόσοι άνθρωποι έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα; 1%. Για ποιο λόγο; Για τον λόγο του ότι δεν ακολουθούν αυτά τα 4 βήματα τα οποία θα σου περιγράψω τώρα, τα βήματα που μας δίνει ο κύκλος της επιτυχίας.
Ο κύκλος της επιτυχίας
Το πρώτο βήμα στον κύκλο της επιτυχίας είναι το δυναμικό. Όλοι οι άνθρωποι έχουμε ένα απίστευτο δυναμικό μέσα μας. Όμως μόνο το 10%, και για την ακρίβεια το 1% (να τα θυμάσαι αυτά τα ποσοστά), είναι αυτοί που χρησιμοποιούν στο μέγιστο το δυναμικό τους. Όταν λοιπόν χρησιμοποιώ το δυναμικό μου, ανάλογα με το πόσο θα το χρησιμοποιήσω, θα έχω και τις ανάλογες δράσεις. Η ποιότητα των δράσεων που θα έχω θα μου δώσει και καλύτερα αποτελέσματα. Και ανάλογα τα αποτελέσματα που έχω σε δεδομένη στιγμή μέσα στη ζωή μου αυτό θα επηρεάσει τα πιστεύω και τη νοοτροπία μου. Ίσως εδώ να ανακαλύψουμε το εξής, αυτό που λένε “Έκανε η κότα το αυγό ή το αυγό την κότα;”. Τι θέλω να πω με αυτό; Το ένα σίγουρα επηρεάζει το άλλο.
Πώς επηρεάζεται ο κύκλος της επιτυχίας από το παρελθόν μας;
Όμως ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή. Οι άνθρωποι έχουμε ένα δυναμικό. Για κάποιους συγκεκριμένους λόγους, για την ακρίβεια επειδή σε συγκεκριμένες ηλικίες αναπτύξαμε συγκεκριμένα μοτίβα, φτάνει κάποια στιγμή που όταν καλούμαστε να αναλάβουμε δράση, να βγούμε στην ζωή, να βγούμε στην κοινωνία και να διεκδικήσουμε αυτό που θέλουμε, αυτό που μας αξίζει, τα όνειρα μας σε προσωπικό, σε συναισθηματικό, σε οικονομικό επίπεδο, τότε λόγω του ότι έχουμε αυτοπεριορίσει τον εαυτό μας στην μικρή ηλικία που είπαμε, τι κάνουμε; Δεν χρησιμοποιούμε το δυναμικό το οποίο πραγματικά υπάρχει μέσα μας.
Έτσι λοιπόν οι δράσεις που έχουμε είναι πολύ συγκεκριμένες. Είναι πολύ περιορισμένες. Αυτή λοιπόν η ποιότητα της δράσης που έχουμε μας φέρνει και ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα και αυτό με την σειρά του τι κάνει; Επιβεβαιώνει τα πιστεύω των περιοριστικών μοτίβων που δημιουργήσαμε σε εκείνες τις συγκεκριμένες ηλικίες. Και τι κάνουν αυτά; Χτίζουν μια συγκεκριμένη νοοτροπία.
Έτσι λοιπόν επαναλαμβάνουμε την ζωή μας με διαφορετικό περιτύλιγμα. Έχουμε την ίδια ποιότητα σχέσης ανεξάρτητα από το ποιος είναι ο σύντροφος μας. Είτε είναι η Νικολέτα, η Βάσω, η Αφροδίτη… όποια κι αν είναι και όποιος κι αν είναι, η σχέση παραμένει η ίδια στην ουσία. Ανεξάρτητα με το ποιος είναι ο εργοδότης μου ή ποια είναι η επιχείρηση μου το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Ανεξάρτητα με το που μένω, αν μένω Ελλάδα, Αυστραλία, Γερμανία ή Αμερική η ποιότητα της ζωής μου είναι η ίδια, τα κιλά μου είναι ίδια, τα συναισθήματα μου είναι ίδια. Για ποιο λόγο; Γιατί έχω περιορίσει τον εαυτό μου.
Θέλω λοιπόν να σε ρωτήσω το εξής: Πιστεύεις ότι το δυναμικό, που πραγματικά υπάρχει μέσα μας, μέσα σε όλους τους ανθρώπους, το δυναμικό μας, έχει καμία σχέση με τα αποτελέσματα που έχει το 90% των ανθρώπων; Όχι! Καμία σχέση. Για ποιο λόγο λοιπόν το αποτέλεσμα δεν καθρεφτίζει το δυναμικό μας; Γιατί οι δράσεις που έχουμε είναι περιορισμένες.
Ο κύκλος της επιτυχίας και πως επηρεάζεται από την Εκπαίδευση
Έτσι λοιπόν τι κάνουμε; Θρέφουμε τα αποδυναμωτικά μοτίβα. Τι χρειάζεται λοιπόν να κάνεις από εδώ και πέρα! Για να αποκτήσεις πλήρη πρόσβαση στο δυναμικό σου και να σπάσεις αυτόν τον κύκλο που σε οδηγεί σπειροειδώς σε μια δυναμική στην οποία δεν θέλεις. Αυτό λοιπόν που θέλεις να κάνεις είναι το εξής, να προσθέσεις κάτι ακόμη. Τι είναι αυτό; Η εκπαίδευση. Θέλεις να προσθέσεις την εκπαίδευση στη ζωή σου, σε όλα τα επίπεδα, σε προσωπικό, συναισθηματικό και επαγγελματικό επίπεδο. Για ποιο λόγο; Γιατί η εκπαίδευση θα δώσει στον εγκέφαλο σου καινούργιες προσλαμβάνουσες, θα δώσει καινούργια δεδομένα.
Για παράδειγμα:
Έστω ότι έχουμε δύο μαρκαδόρους έναν κόκκινο και έναν μαύρο. Αυτά είναι τα δεδομένα που έχω. Που σημαίνει πως όση προσπάθεια και αν κάνω θα γράφω με δύο χρώματα. Έχω περιορίσει πάρα πολύ τον εαυτό μου σε αυτό που μπορώ εδώ πέρα να αποτυπώσω αυτή την στιγμή. Και αν πιστέψω πως αυτή είναι η πραγματικότητα τότε οι δράσεις μου θα είναι κόκκινο ή μαύρο, τα αποτελέσματα θα είναι κόκκινο ή μαύρο, και το πιστεύω σου θα είναι: “Αυτό μόνο μπορώ να κάνω”.
Έτσι λοιπόν αφού έχω περιορισμένα αποτελέσματα, περιορίζω τις πεποιθήσεις μου, την νοοτροπία μου, χρησιμοποιώ ακόμα λιγότερο από το δυναμικό μου, λιγότερες δράσεις, λιγότερα αποτελέσματα ακόμα πιο περιοριστικές πεποιθήσεις, λιγότερο δυναμικό και έτσι σπειροειδώς οδηγούμαι προς τον πάτο.
Αυτό λοιπόν που σου προτείνω είναι το εξής: Εάν στην εκπαίδευση μου βάλω και τον μπλε μαρκαδόρο μέσα ως άλλο ένα δεδομένο, τότε θα εμπλουτιστούν οι δράσεις μου, θα εμπλουτιστούν τα αποτελέσματα μου, θα εμπλουτιστούν τα πιστεύω μου, γιατί θα είναι ένα δεδομένο το οποίο θα το έχω ζήσει, δεν είναι μια θεωρία, θα αλλάξει η νοοτροπία μου, θα είμαι ακόμα πιο πολύ ενθουσιασμένος, θα χρησιμοποιήσω ακόμα περισσότερο από το δυναμικό μου, μετά θα έχω ακόμα πιο πλούσιες δράσεις, ακόμα περισσότερα αποτελέσματα, ακόμα καλύτερα και πιο ενδυναμωτικά πιστεύω, ακόμα πιο πολύ από το δυναμικό μου.
Προσθέτω κι άλλο εκπαίδευση και τι κάνω; Βάζω κι άλλο χρώμα στο παιχνίδι. Ακόμα πιο πολλές δράσεις. Ακόμα πιο πολλά αποτελέσματα. Ακόμα πιο ενδυναμωτικά, πιο ισχυρά πιστεύω, ακόμα πιο δυνατή νοοτροπία, ακόμα περισσότερη πρόσβαση στο δυναμικό μου.
Και αυτός είναι ο κύκλος που μπορείς να πετύχεις ότι θέλεις στην ζωή σου. Αλλά για να το κάνεις πρέπει να προσθέσεις εκπαίδευση για να μπορείς να δώσεις στο μυαλό σου καινούργια δεδομένα που μπορεί να σκεφτεί. Γιατί τι γίνεται με το μυαλό; Έστω, για παράδειγμα, ότι έχεις δύο δεδομένα (το μαύρο και το μπλε). Tι μπορεί να παράγει; Μπορεί να παράγει πολύ συγκεκριμένα πράγματα.
Δηλαδή:
Μαύρο
Μπλε και
Τον συνδυασμό του μαύρου με το μπλε.
Τι αλλάζει στον εγκέφαλο σου όταν προσθέτεις άλλο ένα δεδομένο;
Πρόσεξε τώρα πόσες παραπάνω επιλογές αποκτάς όταν προσθέσεις άλλο ένα δεδομένο. Επειδή ο εγκέφαλος τείνει να κάνει συνδέσεις και μέσα από τις διάφορες συνδέσεις που δημιουργεί, επειδή είναι ευρηματικός σκέφτεται και άλλα πράγματα τα οποία δεν είναι αναλογικά με τις πληροφορίες που έχει, πρόσεξε τι γίνεται αν προσθέσεις απλά άλλο ένα δεδομένο. Στην πρώτη περίπτωση είχες 3 επιλογές.
Στην δεύτερη περίπτωση έχεις:
Μαύρο,
Μπλε
Κόκκινο
Τον συνδυασμό του μαύρου και του κόκκινου
Τον συνδυασμό του μαύρου και του μπλε και
Τον συνδυασμό του κόκκινου και του μπλε
Έκανες λοιπόν τις επιλογές σου 6. Άρα λοιπόν στην δεύτερη περίπτωση με ένα δεδομένο παραπάνω που έβαλες, πρόσθεσες δηλαδή ένα χρώμα στην παλέτα σου, άρα πρόσθεσες ένα δεδομένο στην παλέτα του εγκεφάλου σου, κατάφερες να διπλασιάσεις τις επιλογές σου. Κοίτα τώρα πως διαμορφώνεται ο κύκλος της επιτυχίας.
Διπλάσιες επιλογές σημαίνει διπλάσιες δράσεις.
Διπλάσιες δράσεις σημαίνει διπλάσια αποτελέσματα.
Διπλάσια αποτελέσματα σημαίνει ακόμα πιο ισχυρό πιστεύω.
Μεγαλύτερο πιστεύω σημαίνει ακόμα μεγαλύτερη πρόσβαση στο δυναμικό.
Και αν το πάρεις αυτό αναλογικά, κάθε φορά που προσθέτεις ένα δεδομένο να διπλασιάζεις τις δράσεις σου, αν το δεις πολλαπλασιαστικά, σε 6 μήνες από τώρα εάν προσθέσεις ένα πράγμα, την εκπαίδευση για να βάλεις καινούργια δεδομένα σε αυτά που ήδη γνωρίζεις, σε 6 μήνες από τώρα θα έχεις μια εξαιρετική ζωή σε όλους τους τομείς. Αρκεί να είσαι συνεπής και κάθε μέρα να κάνεις κάτι από λίγο και ο κύκλος της επιτυχίας θα δουλέψει για εσένα.
Να θυμάσαι ότι είσαι υπέροχος και μπορείς να καταφέρεις τα πάντα, αρκεί να έχεις ένα όραμα για την ζωή σου και να προσθέτεις εκπαίδευση σε αυτά που δεν ξέρεις ότι μπορείς να κάνεις, αλλά και σε αυτά που ξέρεις ότι μπορείς να κάνεις. Πίστεψε με υπάρχουν τόσα πράγματα που μπορείς να προσθέσεις έτσι ώστε να έχεις μια εξαιρετική νοοτροπία, μια εξαιρετική δράση και μια εξαιρετική ζωή. Τόσο εξαιρετική, όσο εξαιρετικός είσαι κι εσύ.
Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!
Πηγή: www.manolisischakis.gr