MyConsulLive: Επεκτείνεται η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών στα Προξενεία
MyConsulLive: Επεκτείνεται η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών στα Προξενεία

Κλείστε ψηφιακό ραντεβού στο myConsulLive και εξυπηρετηθείτε από εξειδικευμένο υπάλληλο Προξενείου του Υπουργείου Εξωτερικών μέσω τηλεδιάσκεψης.

 

Tο myConsulLive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης & εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός σας, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των κατά τόπους Προξενικών Αρχών του Υπουργείου Εξωτερικών για Έλληνες πολίτες, μονίμους κατοίκους του εξωτερικού. 

ΣΤΟΧΟΣ ΤOY myConsulLive

Στόχος του myConsulLive  είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους Έλληνες πολίτες, μονίμους κατοίκους εξωτερικού, χωρίς τη φυσική μετάβαση τους στις κατά τόπους Προξενικές Αρχές του Υπουργείου Εξωτερικών, της χώρας όπου κατοικούν. Με την ψηφιακή πλατφόρμα αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών από το κράτος με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση τους.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ  ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:

Περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των κατά τόπους Προξενικών Αρχών επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:

 

  • Έκδοση Πιστοποιητικού Μονίμου Κατοίκου Εξωτερικού
  • Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης ή γέννησης
  • Βεβαίωση διαμονής
  • Αντίγραφο ή απόσπασμα ληξιαρχικής πράξης
  • Δήλωση δικαιούχου σύνταξης
  • Αιτήσεις / Αναφορές

 

Στο τρίτο στάδιο της πιλοτικής λειτουργίας περνά το MyConsulLive.gov.gr, η πλατφόρμα για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών στα Προξενεία χωρίς φυσική παρουσία, μέσω βιντεοκλήσης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση των υπουργείων Εξωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης η λειτουργία της πλατφόρμας επεκτείνεται σημαντικά, εντάσσοντας:

 

  • Πρεσβεία Βρυξελλών – Προξενικό Γραφείο
  • Πρεσβεία Λονδίνου – Προξενικό Γραφείο
  • Πρεσβεία Ουάσιγκτων – Προξενικό Γραφείο
  • Πρεσβεία Παρισίων – Προξενικό Γραφείο
  • Πρεσβεία Στοκχόλμης – Προξενικό Γραφείο
  • Γενικό Προξενείο Αδελαΐδας
  • Γενικό Προξενείο Αμβούργου
  • Γενικό Προξενείο Βοστώνης
  • Γενικό Προξενείο Κωνσταντινούπολης
  • Γενικό Προξενείο Μελβούρνης
  • Γενικό Προξενείο Μονάχου
  • Γενικό Προξενείο Μόντρεαλ
  • Γενικό Προξενείο Νέας Υόρκης
  • Γενικό Προξενείο Ντύσσελντορφ
  • Γενικό Προξενείο Σικάγου
  • Γενικό Προξενείο Στουτγκάρδης
  • Γενικό Προξενείο Σύδνεϋ
  • Γενικό Προξενείο Τάμπας
  • Γενικό Προξενείο Τoρόντο
  • Γενικό Προξενείο Φρανκφούρτης
  • Προξενείο Πέρθης

 

Η ταυτοποίηση του ενδιαφερομένου γίνεται με τη χρήση κωδικών Taxisnet για την επιβεβαίωση των στοιχείων, ενώ κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης η ταυτοπροσωπία θα διαπιστώνεται με την επίδειξη δημοσίου εγγράφου (ταυτότητα, διαβατήριο κλπ.).

Υπενθυμίζεται ότι το MyConsulLive.gov.gr ξεκίνησε την πιλοτική του λειτουργία τον Δεκέμβριο 2020.

Υλοποιήθηκε με την συνεργασία των Υπουργών Εξωτερικών Νίκου Δένδια και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη, ενώ ο σχεδιασμός έγινε από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στα πρότυπα των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού που παρέχουν τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ και η ΑΑΔΕ.

Το MyConsulLive.gov.gr είναι ένα από τα εργαλεία που διευκολύνουν την ψηφιοποίηση, την απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών που αφορούν τις συναλλαγές των Ελλήνων του εξωτερικού με τις Προξενικές Αρχές.

Σε αυτό το πλαίσιο λειτουργεί πιλοτικά και ο Ψηφιακός Βοηθός Εικονικής Υποβοήθησης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης (Chatbot) στο Προξενικό Γραφείο της Πρεσβείας Λονδίνου και στο Γενικό Προξενείο Νέας Υόρκης, με προοπτική σταδιακής επέκτασης στο σύνολο των Προξενικών Αρχών.