Θεσσαλονίκη: Καταδικάστηκε τράπερ για μισό κιλό κάνναβης που παρήγγειλε μέσα στην καραντίνα

Must read

Σε φυλάκιση 2 ετών, με 3ετή αναστολή, καταδικάστηκε γνωστός τράπερ, που κρίθηκε ένοχος για αγορά ποσότητας περίπου 500 γραμμαρίων κάνναβης, μέσω εταιρίας ταχυμεταφορών. Η συγκεκριμένη ποινή ήταν αποτέλεσμα «συμφωνίας» με την εισαγγελέα, στο πλαίσιο του θεσμού της ποινικής διαπραγμάτευσης. Προς αυτή την κατεύθυνση, υπέβαλε προηγουμένως αίτημα προς το Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, όπου παραπέμφθηκε να δικαστεί.

 
Αφού ομολόγησε την πράξη του, συντάχθηκε το πρακτικό διαπραγμάτευσης και συμφωνήθηκε το ύψος της ποινής που επικυρώθηκε με τη «βούλα» του δικαστηρίου. Ο ίδιος φέρεται να ανέφερε ότι παρήγγειλε την ναρκωτική ουσία εν μέσω «καραντίνας» και ενόψει των περιορισμών που ίσχυαν εκείνη την περίοδο. Τόνισε δε, ότι προοριζόταν για ιδία χρήση. Οι αρχές έφτασαν στα ίχνη του όταν το δέμα με τα ναρκωτικά έφτασε στη Θεσσαλονίκη από την Αθήνα και ανέγραφε τα στοιχεία του παραλήπτη.

 

 

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Kalimera-Ellada.gr.. Ακολουθήστε το  Kalimera-Ellada.gr σε InstagramFacebook και Twitter. και LinkedIn.
 
 

Πρόσφατα Νέα

Google NewsΑκολούθησε το Kalimera-Ellada.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Άρθρα

Πρόσφατα Νέα