Κορωνοϊός – γυμναστήρια: Τι αλλάζει από τη Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου

Must read

Νέοι κανόνες λειτουργίας θα ισχύουν από τη Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου στα γυμναστήρια, όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των μέτρων αποτροπής της διασποράς της νόσου COVID-19, από την ερχόμενη Δευτέρα τα αποδυτήρια των γυμναστηρίων θα λειτουργούν με τους ακόλουθους κανόνες:

Η χωρητικότητα καθορίζεται σε 1 άτομο ανά 15 τ.μ.
Επιτρέπεται η χρήση του 50% των καταϊονιστήρων (ντους)
Απαγορεύεται η χρήση της σάουνας όπου υπάρχει

Υποχρεωτική χρήση μάσκας KN95 ή FFP2 αντί διπλής μάσκας στους κοινόχρηστους χώρους

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Kalimera-Ellada.gr.. Ακολουθήστε το  Kalimera-Ellada.gr σε InstagramFacebook και Twitter. και LinkedIn.
 
 

Πρόσφατα Νέα

Google NewsΑκολούθησε το Kalimera-Ellada.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Πρόσφατα Νέα