33 C
Athens
Τετάρτη, 17 Ιουλίου, 2024

Αδυνατίστε τρώγοντας: 13 νόστιμες τροφές με λίγες θερμίδες που κόβουν την όρεξη στο λεπτό…

Must read

Μπορούμε να βρούμε διαιτητικά τρόφιμα που συνδυάζουν λίγες θερμίδες και ποσότητα ικανή  για την  κάλυψη της αίσθησης πείνας.

Είναι ευτυχώς δυνατόν να εξαπατήσουμε την όρεξή μας και να την περιορίσουμε όταν αντιμετωπίζουμε την πειρασμό να καταναλώσουμε οτιδήποτε βρίσκεται στο ψυγείο ή στο τραπέζι μας.

 

Πώς θα χάσεις 5 κιλά με φυσικό τρόπο - Ο οδηγός σου για υγιεινή απώλεια βάρους

 

Η θεωρία της ογκομετρικής υποστηρίζει ότι ορισμένες τροφές μπορούν να κόψουν την όρεξη μας εξαιτίας του όγκου που προσθέτουν στο γεύμα, παρά τον χαμηλό τους αριθμό θερμίδων. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτές οι τροφές γεμίζουν το στομάχι μας και μας δίνουν μια αίσθηση κορεσμού, καθιστώντας μας λιγότερο πιθανούς να καταναλώσουμε μεγάλες ποσότητες φαγητού. Έτσι, επιλέγοντας τρόφες πλούσιες σε όγκο και χαμηλές σε θερμίδες, μπορούμε να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να αισθάνεται πιο ικανοποιημένος με μικρότερες ποσότητες φαγητού κατά τη διάρκεια του γεύματος.

Ορισμένες τροφές που είναι πλούσιες σε νερό και φυσικές ίνες έχουν την ικανότητα να προκαλούν γρηγορότερα την αίσθηση κορεσμού, παρά το γεγονός ότι έχουν χαμηλή θερμιδική αξία. Ένα οφέλη τους είναι ότι ανεξάρτητα από την ποσότητα που καταναλώνετε, η θερμιδική τους αξία παραμένει χαμηλή.

Οι περισσότερες μέθοδοι διατροφής αποτυγχάνουν διότι περιορίζουν σημαντικά την ποικιλία των τροφών που καταναλώναμε μέχρι τώρα. Ωστόσο, με την χρήση τροφών που προκαλούν αίσθηση κορεσμού, μπορείτε να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες τροφής σε ένα πρόγραμμα χαμηλών θερμίδων, χωρίς να νιώθετε πείνα.

Το νερό μπορεί να έχει ανορεξιογόνο αποτέλεσμα και να βοηθήσει στη μείωση της όρεξης. Πίνοντας ένα ποτήρι νερό όταν αισθάνεστε πείνα, μπορείτε να διαπιστώσετε ότι η όρεξή σας μειώνεται σημαντικά μετά από λίγο. Επιπλέον, το νερό βοηθά το σώμα σας να μεταβολίζει αποτελεσματικά το αποθηκευμένο λίπος. Ένα αφυδατωμένο σώμα τείνει να κρατάει το λίπος, ενώ η κατανάλωση αρκετής ποσότητας νερού είναι σημαντική από αυτήν την άποψη.

Συχνά μπερδεύουμε την πείνα με τη δίψα και καταναλώνουμε φαγητό αντί να πιούμε νερό.

Επιπλέον, υπάρχουν περιπτώσεις όπου παραμένουμε αφυδατωμένοι χωρίς να το συνειδητοποιούμε, και αυτό οδηγεί σε αίσθημα κόπωσης και αυξημένης επιθυμίας για τροφή. Το νερό μπορεί να πίνεται πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από ένα γεύμα, και είναι σημαντικό για την υγεία μας και τον έλεγχο της όρεξης.

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Kalimera-Ellada.gr.. Ακολουθήστε το  Kalimera-Ellada.gr σε InstagramFacebook και Twitter. και LinkedIn.
 
 

Πρόσφατα Νέα

Google NewsΑκολούθησε το Kalimera-Ellada.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Πρόσφατα Νέα