14.9 C
Athens
Σάββατο, 15 Νοεμβρίου, 2025

Τεράστια απατη στα σουπερ μαρκετ Σκλαβενίτης: Εξαλλοι οι πελάτες

Must read

Τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης καταγγέλλουν δήθεν διαγωνισμό τον οποίον «τρέχουν» επιτήδειοι έχουν σκοπό να εξαπατήσουν τους καταναλωτές.
Μάλιστα η γνωστή αλυσίδα τροφίμων Σούπερ Μάρκετ Σκλαβενίτης εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει τους πελάτες του προκειμένου να μην πέσουν θύματα της απάτης αυτής.

Απατη σουπερ μαρκετ: Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσαν τα Σούπερ Μάρκετ Σκλαβενίτης:
«Βρίσκεται σε εξέλιξη παράνομη χρήση από αγνώστους της επωνυμίας της Εταιρείας μας, του σήματός μας και φωτογραφιών Καταστημάτων μας σε δήθεν διαγωνισμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εφαρμογές επικοινωνίας, όπου ζητείται από συνδρομητές να συμμετάσχουν απαντώντας σε ερωτήσεις και καταχωρώντας προσωπικά τους στοιχεία, με όφελος δήθεν δωροκάρτες για αγορές από τα Καταστήματά μας.

Η Εταιρεία μας ουδεμία σχέση έχει με την ανωτέρω κακόβουλη ενέργεια, ουδέποτε έχει διενεργήσει τέτοιους διαγωνισμούς και έχει ήδη προβεί σε σχετική καταγγελία ενώπιον των Αρχών.

Συστήνεται οι λήπτες των επικίνδυνων αυτών μηνυμάτων ή ενημερώσεων να μην προβούν σε “άνοιγμα” αυτών, να τα διαγράψουν άμεσα από το κινητό τους τηλέφωνο ή άλλη συσκευή και σε καμία περίπτωση να μην καταχωρίσουν προσωπικά τους στοιχεία.

Σε περίπτωση τυχόν καταχώρισης προσωπικών στοιχείων, συστήνεται να γίνει άμεσα επικοινωνία με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (τηλ. 11188, e-mail: [email protected]).

Απατη σουπερ μαρκετ: Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, είμαστε στη διάθεσή σας:
στα τηλέφωνα 800 117 7777 (μόνο από σταθερό τηλέφωνο, χωρίς χρέωση) και 214 100 9999 (αστική χρέωση) και με αποστολή e-mail στο: [email protected]» Δείτε παρακάτω τον ψεύτικο διαγωνισμό που «τρέχει» στο διαδίκτυο.

Σκλαβενίτης: Κίνηση «βόμβα» – «Ταράζει» την αγορά η νέα συμφωνία
Σκλαβενίτης: Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ κάνει και πάλι τη διαφορά, βάζοντας φωτιά στον ανταγωνισμό. Δείτε τη νέα συμφωνία.

Στον τομέα της επεξεργασίας κρέατος επεκτείνει τη βιομηχανική του δραστηριότητα ο όμιλος Σκλαβενίτη κάνοντας έναν ακόμη μεγάλο βήμα στη συγκεκριμένη κατεύθυνση μετά την επιτυχημένη κίνηση με τα προϊόντα οικιακής χρήσεως «Γλάρος».

Η θυγατρική της Γλάρος –η οποία με τη σειρά της ελέγχεται 100% από την Σκλαβενίτης με αντικείμενο δραστηριότητας την εμπορία, επεξεργασία και τυποποίηση αλλά και συσκευασία κρεάτων έχει συσταθεί από τον περασμένο Φεβρουάριο.

Πρόκειται για τη Meat House η οποία ενισχύθηκε το καλοκαίρι με κεφάλαια 600.000 ευρώ προκειμένου να ενισχύσει τη δραστηριότητά της στο κρέας.

Έτσι, οι πελάτες του Σκλαβενίτη θα γνωρίζουν στο εξής ότι τα συσκευασμένα προϊόντα κρέατος Meat House αποτελούν ένα επώνυμο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας του συγκεκριμένου ομίλου.

Οι φιλοδοξίες στον όμιλο κρέατος είναι πολλές καθώς πλέον οι πωλήσεις θα υποστηρίζονται από ένα τεράστιο δίκτυο 522 σημείων πώλησης το οποίο αποτελείται από τις αλυσίδες Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης και The MART.

Να σημειωθεί ότι στο χαρτοφυλάκιο της «Γλάρος» περιλαμβάνονται επίσης -πέρα από τη Meat House και το κρέας με μερίδιο συμμετοχής 90% η βιομηχανία προϊόντων ζύμης και αρτοσκευασμάτων Baker Master, με συμμετοχή 40% η εταιρεία εμπορίας και επεξεργασίας αλιευμάτων Genfroco, με 70% η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία Bonora και με 90,5% η εταιρεία επενδύσεων και επενδυτικών υπηρεσιών ΑΝΙΚΑ.

Σκλαβενίτης: Η αλυσίδα των μεγάλων σουπερ μαρκετ αποφάσισε να τα σαρώσει όλα ενόψει της γιορτής της Παναγίας. Δείτε τη λίστα…

Ετοιμάζεστε (ή όχι) να φύγετε διακοπές, βρίσκεστε ήδη σε διακοπές, μη χάσετε αυτές τις προσφορές του Σκλαβενίτη!

Απατη σουπερ μαρκετ: Σαρώνει την αγορά! «Μπαμ» με εκτακτες προσφορές (λίστα)
Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ προσφέρει καθημερινά ειδικές τιμές που μπορείτε να επωφεληθείτε, εξοικονομώντας χρήματα από αγορές και προϊόντα 1+1 δώρο!

Προϊόντα μισοτιμής ή με εκπτώσεις που ξεπερνούν τα 3 ευρώ!

Δείτε όλα τα προϊόντα με τις προσφορές που ανακοινώθηκαν εδώ

Oι διαδικτυακές αγορές από σούπερ μάρκετ δεκαπλασιάστηκαν σε έναν χρόνο
Η καθημερινότητα όλων των πολιτών και οι ανάγκες τους άλλαξαν σοβαρά κατά την έξαρση του κορωνοϊού και την κορύφωση της πανδημίας της COVID-19.

Από τις νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν προέκυψε και η ανάγκη για μείωση των μετακινήσεων και αποφυγή του συγχρωτισμού σε καταστήματα και κλειστούς χώρους.

Τα συνεχόμενα λοκντάουν «έσπρωξαν» πολλούς καταναλωτές στην «αγκαλιά» των διαδικτυακών αγορών για την κάλυψη των αναγκών τους.

Έτσι, μπήκαν στην καθημερινότητα των καταναλωτών οι online αγορές από τα σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με στοιχεία από έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και της εταιρείας Convert Group, στην Ελλάδα, μέσα σε έναν χρόνο, δεκαπλασιάστηκε το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν τρόφιμα και γενικά είδη σούπερ μάρκετ συστηματικά μέσω διαδικτύου. Το ποσοστό αυτό έχει φτάσει στο 12% έναντι του 1%-2% που ήταν το 2019.

Απατη σουπερ μαρκετ: Αυξήσεις στα ποσοστά
Οι περισσότεροι από τους αγοραστές των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ έκαναν την πρώτη τους αγορά μέσα στην περίοδο της πανδημίας.

Ειδικότερα, το 45% έκανε τα πρώτα του διαδικτυακά ψώνια το 2020 και το 21% το 2021. Μόνο ένας στους τρεις αγοραστές, δηλαδή το 33%, είχε αγοράσει νωρίτερα προϊόντα σούπερ μάρκετ μέσω ίντερνετ.

Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι υπάρχει σύνδεση της μεγάλης πλειονότητας των νέων αγοραστών με τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας.

Το 41% των online αγοραστών υποστήριξε ότι αγόρασε για πρώτη φορά προϊόντα σούπερ μάρκετ μέσω διαδικτύου λόγω των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας και το 28% λόγω του φόβου που προκαλούσε η επίσκεψη σε φυσικό κατάστημα.

Επιπλέον, το 10% ισχυρίστηκε ότι άρχισε τις ηλεκτρονικές αγορές λόγω της μεγάλης σε διάρκεια παραμονής στο σπίτι.

Επίσης, τα ποσοστά αυτά είναι ακόμα υψηλότερα στους καταναλωτές που άρχισαν τις αγορές τους το 2021.

Οι λόγοι που οι καταναλωτές επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά είναι η δυσκολία μεταφοράς με 21% και η έλλειψη χρόνου με 18%, ενώ το 13% υποστήριξε ότι οι χαμηλότερες τιμές ήταν αυτές που τους προσέλκυσαν για να προχωρήσουν σε ηλεκτρονικές αγορές.

Σκλαβενίτης: Ποιοι είναι οι λόγοι
Όμως οι λόγοι για τους οποίους συνέχισαν να κάνουν ηλεκτρονικά τα ψώνια τους σχετίζονται και με άλλα πλεονεκτήματα αυτής της διαδικασίας.

Σύμφωνα με τους αγοραστές από online σούπερ μάρκετ, τα βασικά πλεονεκτήματα είναι η ευκολία μεταφοράς κατά 59% και η ασφάλεια από τον κορωνοϊό κατά 51%.

Στη συνέχεια ακολουθούν η αποφυγή του κόστους μεταφοράς με 30%, η ευκολία των αγορών σε ποσοστό 28%, η ταχύτητα των αγορών με 28% και η αναζήτηση προσφορών με 25%. Πάντως, το 11% των αγοραστών δηλώνει ότι δεν έχει εικόνα για τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών.

«Τα στοιχεία αυτά ουσιαστικά δείχνουν ότι ναι μεν ο κύριος λόγος έναρξης αγορών μέσω διαδικτύου είναι η ασφάλεια από την πανδημία, αλλά η άνεση και η ταχύτητα που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ αποτελούν τους κύριους λόγους διατήρησης αυτής της αγοραστικής συνήθειας» υπογραμμίζει το ΙΕΛΚΑ.

Απατη σουπερ μαρκετ: Η έρευνα έδειξε ότι η συχνότητα ηλεκτρονικών αγορών παραμένει χαμηλότερη, αλλά καταγράφεται σημαντικά υψηλή δαπάνη ανά αγορά.
Ο μέσος αγοραστής e-supermarket πραγματοποιεί κατά μέσον όρο 16 αγορές τον χρόνο. Μάλιστα το 46%, δηλαδή σχεδόν 1 στους 2 αγοραστές από ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, πραγματοποιεί αγορές τουλάχιστον μία φορά τον μήνα.

Ωστόσο, το 37% πραγματοποιεί αγορές λίγες φορές μέσα στον χρόνο και οι επιχειρήσεις του κλάδου προσπαθούν να προσεγγίσουν αυτούς τους αγοραστές, ώστε να πραγματοποιούν αγορές πιο συχνά.

Η μέση συχνότητα των αγορών ανά έτος είναι αρκετά χαμηλή. Συγκεκριμένα, είναι 16 αγορές ανά έτος, αλλά τη διαφορά κάνει η μέση μηνιαία δαπάνη μέσω Διαδικτύου, η οποία είναι αρκετά υψηλή, όπως αναφέρει η μελέτη.

Ειδικότερα, για τους αγοραστές από online σούπερ μάρκετ, οι αγορές μέσω διαδικτύου ανέρχονται κατά μέσον όρο στο 35% των συνολικών αγορών τους για προϊόντα παντοπωλείου. Αυτό αντιστοιχεί σε ποσό μηνιαίας δαπάνης 146 ευρώ ανά μήνα.

Πάντως είναι αξιοσημείωτο ότι ακόμα και σήμερα οι ηλεκτρονικές αγορές για είδη παντοπωλείου επιλέγονται από νοικοκυριά με μεγαλύτερη μηνιαία δαπάνη από τον εθνικό μέσο όρο.

Απατη σουπερ μαρκετ: Ξεπέρασαν τα 163 εκατ. ευρώ
Τα «ιντερνετικά» σούπερ μάρκετ κατέγραψαν πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 163 εκατ. ευρώ το 2020, σημειώνοντας αύξηση κατά 262% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο, σύμφωνα με την Convert Group.

Αν συμπεριληφθούν τα συνοικιακά καταστήματα στη διαδικτυακή αγορά, τότε η συνολική αξία των πωλήσεων είναι πολύ μεγαλύτερη.

Όπως εκτιμά το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), αυτή η πορεία αναμένεται να συνεχιστεί.

«Τα στοιχεία της μελέτης επιβεβαιώνουν την αλματώδη ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών στον κλάδο των τροφίμων και στοιχειοθετούν τη διατήρηση της δυναμικής και το επόμενο διάστημα» επισημαίνει.

Να σημειωθεί ότι η κοινή έρευνα καταναλωτών των ΙΕΛΚΑ και Convert Group πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 850 ατόμων τον Μάιο του 2021.

Πηγή: topontiki.gr – Της Υπατία Κοκκινάκη

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Kalimera-Ellada.gr.. Ακολουθήστε το  Kalimera-Ellada.gr σε InstagramFacebook και Twitter. και LinkedIn.
 
 

Πρόσφατα Νέα

Google NewsΑκολούθησε το Kalimera-Ellada.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Πρόσφατα Νέα