
Ο υπουργός Υγείας, Θάνος Γεωργιάδης, βρίσκεται στην Πάτρα, όπου πραγματοποίησε ελέγχους στην πορεία εργασιών σε πολλαπλά υγειονομικά ιδρύματα της περιοχής, εστιάζοντας στην αναβάθμιση των υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών. Κατά την επίσκεψή του, διαπιστώθηκε ότι οι εργασίες ανακαίνισης των χειρουργικών αιθουσών στο Παιδιατρικό Νοσοκομείο «Καραμανδάνειο» προχωρούν με ταχείς ρυθμούς και αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός του τρέχοντος έτους. Η αναβάθμιση αυτή κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική για την παροχή ασφαλέστερων και πιο σύγχρονων χειρουργικών συνθηκών για τους μικρούς ασθενείς. Η δέσμευση για την βελτίωση της υγειονομικής περίθαλψης στην περιοχή είναι εμφανής. Επιπλέον, ο κ. Γεωργιάδης έλαβε διαβεβαιώσεις για την επικείμενη παράδοση του ανακαινισμένου φαρμακείου στο Γενικό Νοσοκομείο Πατρών «Άγιος Ανδρέας». Η ολοκλήρωση αυτού του έργου αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά τη λειτουργικότητα του φαρμακείου, μειώνοντας τους χρόνους αναμονής για τους ασθενείς και διασφαλίζοντας την αποτελεσματικότερη διαχείριση των φαρμακευτικών αποθεμάτων.
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου σχεδιασμού για την ενίσχυση των νοσοκομειακών υποδομών και την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας σε εθνικό επίπεδο, με έμφαση στις ανάγκες του κάθε νοσοκομείου. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε κατά την επίσκεψη στο Κέντρο Υγείας του Βόρειου Τομέα της Πάτρας, όπου ολοκληρώνονται εργασίες εγκατάστασης νέου, υπερσύγχρονου μαγνητικού τομογράφου. Η προσθήκη αυτής της πρωτοποριακής τεχνολογίας αναμένεται να αναβαθμίσει δραματικά τις διαγνωστικές δυνατότητες του κέντρου, επιτρέποντας την ταχύτερη και ακριβέστερη διάγνωση ενός ευρέος φάσματος παθήσεων, μειώνοντας την ανάγκη μετακίνησης ασθενών σε απομακρυσμένα διαγνωστικά κέντρα. Παράλληλα, στο ίδιο Κέντρο Υγείας, εγκαθίσταται και νέος μαστογράφος, γεγονός που αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τις προσπάθειες για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού. Αυτές οι επενδύσεις σε νέο, σύγχρονο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό υπογραμμίζουν την αφοσίωση στην παροχή ποιοτικής πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας και στη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής.
Ουσιαστικά, πρόκειται για την ενίσχυση του συστήματος υγείας σε τοπικό επίπεδο, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Η επίσκεψη του υπουργού και οι διαπιστώσεις αυτές, αναδεικνύουν μια στρατηγική προσέγγιση για την ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό του υγειονομικού χάρτη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Η επένδυση σε τεχνολογία αιχμής και η αναβάθμιση κτιριακών υποδομών, όπως αυτές που παρατηρήθηκαν στο Καραμανδάνειο, το «Άγιος Ανδρέας» και το Κέντρο Υγείας του Βορείου Τομέα, σηματοδοτούν ένα βήμα μπροστά για την υγειονομική περίθαλψη. Η συνεχής προσπάθεια για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την κάλυψη των αναγκών των πολιτών, αποτελεί βασική προτεραιότητα για την κυβέρνηση, με απτό αντίκτυπο στην ποιότητα ζωής των κατοίκων της Πάτρας και της ευρύτερης περιφέρειας.













