Η OTA Insight, κορυφαία πλατφόρμα market intelligence για τα ξενοδοχεία, ενοποίησε τα προϊόντα της σε μια κεντρική πλατφόρμα και μετονομάστηκε σε Lighthouse
Μετά τις εξαγορές εταιρειών το 2022 και 2023, η εταιρία αισθάνθηκε ότι οι πολύπλευρες δυνατότητες της δε περιγράφονταν πλέον με το όνομα OTA Insight.
Η ενοποιημένη πλατφόρμα της, αυτή τη στιγμή προσφέρει πολύ πιο διευρυμένες και πολυεπίπεδες λειτουργίες συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Η εταιρεία ήδη αποκάλυψε το Rate Insight + που προσφέρει στους ξενοδόχους πρόσβαση σε δεδομένα για τις αγορές των short term rentals.
Σύμφωνα με το Βασίλη Ριαβόγλου, Senior Business Development Ανατολικής Μεσογείου και Βαλκανίων :
“Η μετονομασία είναι αποτέλεσμα πολύ μεγαλύτερων εξελίξεων για εμάς. Βρισκόμαστε σε μια διαδικασία όπου συγκεντρώνουμε τεράστιο μέγεθος δεδομένων και σκοπός μας είναι να τα ενσωματώσουμε όλα σε μια πλήρως ενοποιημένη πλατφόρμα.
Συγκεντρώνουμε στοιχεία για πάνω από 400,000 ξενοδοχεία και για πάνω από 3 εκατομμύρια events σε όλα τα σημεία του πλανήτη τα οποία μπορούν να επηρεάσουν τη ζήτηση για τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, έτσι ώστε τώρα πραγματικά να έχουμε τη δυνατότητα να βλέπουμε τη συνολική εικόνα στην οικονομία της διαμονής.
Είναι πολύ σημαντικό και ενδιαφέρον καθώς αναλύοντας αυτά τα στοιχεία ανακαλύψαμε τάσεις και συγκλισεις ανάμεσα στα ξενοδοχεία και τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης και πως αυτά τα καινούργια συμπεράσματα μπορούν να επηρεάσουν τις εμπορικές αποφάσεις. Έχοντας τη δυνατότητα τα ξενοδοχεία να δουν το ρυθμό κρατήσεων στα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης ο οποίος προηγείται, μπορούν πλέον είναι περισσότερο προϊδεασμένα και να παράγουν περισσότερα έσοδα.
Μπορώ να πω με ασφάλεια ότι έχουμε στην κατοχή μας το πιο πλήρες dataset στο hospitality tech αυτή τη στιγμή, την ώρα μάλιστα που έχουμε ενσωματώσει και δοκιμάσει όλα τα είδη smart machine learning πάνω σε τα στοιχεία ώστε να βγάλουμε στην επιφάνεια συμπεράσματα τα οποία χαράσουν στρατηγική.
Σκεπτόμενοι να προχωρήσουμε ένα βήμα περισσότερο πέρα από το να προσφέρουμε χρήσιμες πληροφορίες και πλατφόρμες ξεκινάμε να εισάγουμε δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης ώστε να τροφοδοτήσουμε τα ξενοδοχεία με συγκεκριμένες συστάσεις και προτάσεις βάση των στοιχείων.